Regulamin sklepu

I. Informacje ogólne

  1.  Właścicielem sklepu internetowego www.biker24.pl jest firma Biker24 Damian Kansik, Kuniów 208A, 46-200 KLUCZBORK, NIP: 7511760477
  2.  Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  3.  Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie oraz do przeprowadzania i odwoływania różnego rodzaju promocji. Cena towaru, która obowiązuje klienta to cena widniejąca w chwili złożenia zamówienia.
  4.  Ze względu na ochronę danych osobowych zamówienia dokonywane są bez zakładania konta w sklepie internetowym. Dzięki temu uzyskane w ten sposób dane będą  przetrzymywane tylko przez okres niezbędny do realizacji i obsługi zamówienia.
  5.  Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem internetowym. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy podane przez Kupującego dane w formularzu zakupu są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości.
  6. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta, rozpatrywane będą w najbliższym dniu roboczym.
  7. Potwierdzenie zamówienia wywołuje skutek obowiązku zapłaty za zamówienie.
  8. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na podane konto e-mail automatycznie generowany przez sklep list elektroniczny ze szczegółami zamówienia.
  9. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są tylko poprzez formularz z koszykiem zakupów na stronie internetowej. Przy chęci zakupu hurtowej ilości części, lub akcesoriów można się kontaktować również telefonicznie pod numerem +48 880 502 802.
  10. Klient akceptuje fakt, że  termin realizacji zamówienia to 1-3 dni  roboczych jeśli zaś chodzi o czas dostarczenia przez firmę kurierską InPost to zazwyczaj paczki docierają na drugi dzień roboczy od nadania. W rzadkich przypadkach czas ten ulega wydłużeniu.  Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od jej przyjęcia  przez przewóz aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  11.  Akceptowalne formy płatności to płatność online za pośrednictwem Przelewy24.pl lub zwykły przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu bankowego realizacja zamówienia następuje dopiero po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.
  12.  Zamówione przesyłki są dostarczane przez Paczkomaty Inpost lub kuriera Inpost  – wedle wyboru klienta. Ceny wysyłki są podane przy wyborze dostawy.
  13.  Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracając towar na adres Sprzedającego. Klient ma wtedy obowiązek odesłać przedmiot w stanie nienaruszonym na własny koszt w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  14.  Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Jeśli przesyłka wygląda na uszkodzoną należy sporządzić protokół szkody przy kurierze lub w paczkomacie w momencie odbioru przesyłki lub w ciągu 7 dni w oddziale Inpost. Jeżeli kupiony towar ma wadę, klient może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 7 dni od odesłania towaru wraz z formularzem reklamacyjnym. Więcej informacji w dziale: Reklamacje
  15.  W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr 2014.827).
  16. Dokonując zakupów w sklepie internetowym klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówienia. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym zakresie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia klienta przez sklep internetowy. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe klienta, który wyraził wymaganą do realizacji zamówienia zgodę na ich przetwarzanie przetrzymywane są  w systemie sklepu przez okres 60 dni od realizacji zamówienia, po tym czasie dane te są automatycznie usuwane z systemu sklepu internetowego. Aby możliwa była realizacja wysyłki kurierem dane takie jak  *imię i nazwisko, *adres, nr. tel,  adres email muszą zostać przekazane firmie przewozowej, są one także niezbędne do wystawienia Faktury Vat.
  17.  Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 5, ust 1 Rozporządzenia RODO.  Zanim Powierzą nam Państwo jakiekolwiek dane osobowe prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności dostępną na stronie: Polityka Prywatności
  18. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.