Najczęstsze pytania (FAQ)

  1. Jaki jest numer konta bankowego do przelewu?  Numer konta do zwykłego przelewu to: 62 1050 1171 1000 0022 0613 0664 (ING Bank Śląski) . Inne sposoby płatności opisane są w zakładce: Sposoby płatności
  2. Jaki jest termin realizacji zamówienia? Termin realizacji zamówienia to 1-3 dni roboczych. Wysyłka to 1-3 dni roboczych. W wypadku wyboru wysyłki za pomocą kuriera UPS dostarczenie następuje zazwyczaj w ciągu następnego dnia roboczego po wysłaniu przez nas zamówienia.
  3. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów. Nie, w tej chwili sprzedaż poprzez sklep internetowy odbywa się wyłącznie wysyłkowo. 
  4. Czy mogę zwrócić towar? Tak, szczegóły zwrotu towaru opisane zostały w zakładce: Zwrot towaru
  5. Czy wystawiacie Faktury Vat? Tak, jesteśmy płatnikiem Vat. Wystawiamy faktury – wystarczy podać NIP w odpowiednim polu.
  6. Czy wysyłacie towar za granicę? Nie, na obecny moment nie ma możliwości wysyłki za granicę.
  7. Czy za wysyłkę płaci się raz? Tak, klient płaci za wysyłkę raz, bez względu na ilość produktów w zamówieniu.
  8. Czy podawane podczas zakupów dane są bezpieczne? Tak, sklep zabezpieczony jest certyfikatem SSL zapewniającym wysoki poziom bezpieczeństwa, a dane osobowe z systemu sklepu usuwane są automatycznie w ciągu 14 dni od realizacji zamówienia . Więcej informacji w dziale: Polityka prywatności