Reklamacje
- Jeżeli kupiony towar ma wadę, klient może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).
- Za wadę nie uznaje się stopniowego, naturalnego zużycia produktu, uszkodzenia wynikającego z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użycia.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od odesłania towaru wraz z drukiem reklamacyjnym.
- Jeżeli reklamacja będzie uwzględniona pozytywnie, otrzymasz nowy produkt.
- Aby reklamacja została rozpatrzona pozytywnie należy odesłać towar wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym na adres: Biker24 Damian Kansik, Kuniów 208A, 46-200 Kluczbork
Druk reklamacji dostępny jest pod linkiem: Reklamacja towarów